datorkunskap

Nu har jag datorkunskap med Båb, han har inte bob utan han har jättetunt flottigt hår och glasögon, det är spännande. Sätter vi på honom ett krull så blir han helt plötsligt Bölja, det är sådant man jobbar med på datorkunskapen! Hundjocke sitter här bredvid mig och ser väldigt trevlig ut faktiskt, eller ja, ligger lite däckad som han brukar göra... och som vissa andra personer också brukar göra.. hrm. However nu är livet spännande igen och jag är jättesugen på kladdkaka och vill bara dö lite över att klockan inte kan bli sen så vi kan ha kladdkakeparty och baka massor med kladdkaka. NU ERE NÅT SOM INTE FUNKAR BRB.

Ok nu var det fixat jag går tydligen inte riktigt i vår klass så att jag hade inte det rummet på fronter så jag får kolla med Hanna, det är trevligt med lite närhet HEHEHEHEHEHEH.

Ok på riktigt kanske borde vara lite mer aktiv på lektionerna om jag ska vara duktig i skolan.

Puss!
/sally


Kommentarer
Postat av: tobi

Neej, har ni också fronter? det är ju fan sämst :(((

& datorkunskap är asalätt

2008-08-28 @ 12:31:04
Postat av: David

WHAT

2008-08-28 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0