Okej

Nu är det såhär att jag sitter i skolan och har engelska. Går det bra? Nej! Fattar inte grejen med att jag inte kan skriva klart mina uppsatser. Skulle ta mig max 30 minuter om jag faktiskt ansträngde mig. Gör jag det? Nej!

Blir så arg på mig själv för att jag var _sämst i världen_ på mitt matteprov nyss. Kunde inte tänka ordentligt och ja, klarade inte ens g-uppgifterna. Jävla mattefittahelvete. Dessutom var det ekvationer, det som är min favoritdel inom matten. Kanske ska hoppa va natur och läsa ren häst och bli hästskötare!!!!!!!!!11111111 Eller inte.

Nä nu ska sanna och jag gå till Ica och handla godis, och så ska jag placera mig i kassan, där jag hör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0