Okej

Nu är jag tillbaka från Åre och har under denna helgen haft mitt livs bästa skidåkning någonsin. Jag har dessutom beslutat mig för att sluta åka skidor ett tag.
Varför? Alternativ:
1. Min kropp är för trasig för att åka
2. Man ska sluta när det går som bäst
3. Jag orkar inte slösa mer tid på att befinna mig i snön
4. Det är som att tycka jättesynd om djuren, men äta dem ändå, dubbelmoral helt enkelt. Jag hatar vintern, men stödjer den genom att åka skidor.
5. Min höjdrädsla har spårat så vågar knappt vara på höga höjder/åka sittliftar längre

Det är bara att välja och vraka, har inte bestämt mig själv för vilket som faktiskt stämmer, tror nog att det är någon vacker liten blandning av alla. Fast höjdrädslan är nog värst, och vinterhatet.

 
Bild 1: Befinner mig i romme. Är på väg att sätta mig ner
Bild 2: Jag och Frida på väg hem från säfsen 08 <3<3<3 Åh 9 Epsilon

Kommentarer
Postat av: tajana

ahahahhhahahahha älskar bilden på dig när du åker <3 så fein

2009-03-16 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0