Nähä

Nej men oj sitter jag på ett tåg och skriver igen? Oj, haha men okej. Igår var jag i göteborg och sen på kvällen åkte tilda och jag hem till ellis och åt chips och dipp. Sen skulle vi sova, men då fick vi jättekonstiga samtal från albin och martin som skrek och var arga för att vi kallade dem kentare eller något. Förstod inte mycket mer än att någon som jag misstänker var martin hade spillt på sina byxor. Jasåjaså.

Sen såg ellis och såg ut som fester, tilda försökte sova, jag och ellis drog dåliga skämt osvosv, som det ska vara. Eftersom att vi sov 3 pers i en liten enkelsäng så blev det trångt, så ellinor den mogna jäveln gned sina bröst mot tildas fot, så roligt liv.

Idag har jag, ellis, tilda och albin fikat på norma. Söndagsfikat har nu hållt i sig i typ ett år, känns som en jättefin tradition. Eller okej anton den jäveln är aldrig med och fikar längre, hatar honom lite för det. Men ja, cheesecake... pucko... osvosv. Fast innan det vaknade jag upp hos ellinor och då hade hennes hund rymt, så jag fick fånga den för jag är hundfångarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0