:(

skogsmo förfan. säger:

tänk om du liksom kunde BO i skövde på HELTID?!?!?!?!

tagit löngt ta en cigg i vårsolen, chillbill

Hatar att tilda gör mig så sugen på att bo i skövde, VARFÖR BOR JAG INTE I SKÖVDE? Hatar också att jag trivs för bra här för att flytta härifrån och det går bra i skolan och allt möjligt så ja. Tilda: dö. Skövde: dö. Berg: dö.

Idag har jag varit och storhandlat, köpte en nagelfil och en glass. Sen har jag halvfärgat micchs hår, blev så trött på trasslet så frida fick ta över, busigt av mig! Dessutom ska jag skriva ett reportage i skolan som ska hela "Resa med Vretagymnasiet" eller något liknande. Vad finns det att skriva? Ta med öronproppar och en klädnypa att ha på näsan?


Kommentarer
Postat av: tilda

nu har jag kommit på det. JAG FLYTTAR TILL BERG.

och jag ja saknar dig din biatcH!!!!!!!

2009-03-17 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0