:D

Igår tänkte jag att ja vad roligt, jag är ledig imorgon så jag åker till Stockholm. Sen fick jag sån hemlängtan, så jag bestämde mig för att åka hem istället. Så nu sitter jag på ett tåg mellan Linköping och Nässjö för att sedan byta vidare lite, det är rätt nice. Och så blir det bara att gå upp klockan halv 6 imorgon och ta 06:22-tåget, UNDERBART, VERKLIGEN.

För övrigt så vill jag att mitt hår ska växa lite till, eller ah rätt mycket till faktiskt för det är så tråkigt nu och jag har tappat bort min bra plattång och vill allmänt skjuta mig och färga håret. Samtidigt!11

Igår var jag i kyrkan och åt spagetti och qournfärssås och KETCHUP! Helt otroligt galet. Sedan var det någon random tipspromenad då man skulle skapa facit själva typ vem kramas bäst? och så skulle man krama sönder en ballong. Jag gissade på mig själv på den frågan, jag kramade sönder min ballong först. TJOHO. På grund av denna oerhörda bedrift VANN JAG FAKTISKT hela tipspromenaden, och får ett pris nästa vecka. Det är säkert en biff.

Och om typ 2 timmar är jag framme i Skövde och får träffa världens bästa kvinna!

Kommentarer
Postat av: tajana

bästa kvinnan everrrr

2009-03-25 @ 10:52:40
Postat av: tobias

om det är en biff, får jag den då? puss

2009-03-25 @ 10:52:51
Postat av: marie

Varför tar du inte buss till motala och sen vidare mot skövde med tåg? :o

2009-03-27 @ 20:14:22
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0