Bästa livet

Idag ska jag sitta i datorsalen, från och med nu, fram tills klockan 19:00, för att sedan ta mig till kyrkan och äta. (Och jag håller redan på att svälta ihjäl, men äh självdisciplinen får tränas upp!) För er som inte vet det, och självklart är oerhört intresserade så har jag hittat MÖSSAN, min enda vän. Blev så överlycklig när jag skulle leta efter ett par ridbyxor hemma, öppnar mitt stallskåp och DÄR LIGGER DEN. Tror inte ni förstår hur enormt detta är.

Tack mössan

därdärdärdärdär ÄR DEN
Och herregud vad jag vill ha sommarlov, emmaboda, Ellinor, Beata, Helsingborg, siesta och ett roligt liv.

Kommentarer
Postat av: lea

eeeeeh ofta du bara hittade den SÅDÄR? och hahaha fick du inte en dator i julklapp??

2009-03-03 @ 16:21:12
URL: http://kidsister.blogg.se/
Postat av: lea

eeeeeh ofta du bara hittade den SÅDÄR? och hahaha fick du inte en dator i julklapp??

2009-03-03 @ 16:25:07
URL: http://kidsister.blogg.se/
Postat av: zesocialtool

din jävla hora du glömde mig

2009-03-03 @ 16:45:40
Postat av: beata

åh fett söta tjejor, kom hit snart igen, jag hälsar er med öppna armar!!!!!!

2009-03-08 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0