Åh

Sitter på tåget tillbaka till Berg nu, och det är vårigt och soligt ute och solen lyser in genom fönstret så att jag knappt ser vad som står på skärmen. Hade blivit asarg om det var vinter, men nu är det vår! (Vilket jag iofs har sagt att det är sen oktober)

Idag har jag nog världshistoriens mest spännande lektioner, engelska, hästkunskapsredovisning, kretslopp och idrott. TJOHO. Eller okej jag har kommit på att jag inte har några tråkiga lektioner, eller ja arbetsmiljö och säkerhet är väl inte jätterolig, men annars så ska jag faktiskt inte klaga, alls. (Och sluta använda kommatecken, jag virrar bara bort folk med dem)

Känns som att jag börjar komma ikapp i skolan känns jättejättejättebra :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Tobias

Så fint, ouss

2009-03-26 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0