åh jullov
snart tar ett jättefint jullov slut :(
idag åker jag tillbaka till norrköping, imorgon ska jag på the producers (!!!!!!) med min mamma, och sen blir det bara att åka tillbaka till skolan på kvällen eller morgonen, vet inte riktigt än :( men ja, det ska bli fint att komma tillbaka till berg och träffa alla (speciellt madsen som är den enda från min klass som läser vår blogg, RÄTTA TAKTER MASKSEN!) (madsen är nog den enda som vet vad en blogg är). nej okej jag är inte dryg.

igårkväll hade jag ett samtal med ellinor om vad dryg betyder. hon var inget bra på det. sen bet hon mig i benet konstant i en kvart, fast jag kände inget förrän ja efter en kvart. då fixade hon till en spexig mittbena, log skumt och sa vad skulle du säga om jag var han josef fritzl??? ;););););)

då gömde jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0