correlloni

Okej min dag:
1. Fika med alva
2. Fika med alva och 7000 av hennes vänner
3. Fika med alva och 7000 av hennes vänner och cornelia
4. Fika med cornelia (energidryck och knäckebröd)
5. Försöka ta sig till min pappas kontor vilket tar 5 min från medborgarplatsen, tog oss 20 kanske för att vi gick jättevilse, vilket väldigt mycket var mitt fel, MEN vi kom fram!
6. Läsa glöd och äta müsli på min pappas kontor
7. Skratta åt vem som är glöds enda läsare haha
8. Få för oss att ringa hela cornelias kontaktlista
9. Göra det
10. Skratta
11. Testa masker
12. Ringa lite mer
13. Gå till tunnelbanan
14. Gå på bio
15. Åka hem

Morgondagen består av:
1. Frida kommer
2. Fika

måste... sluta... fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0