Insomnia...fast totalt helt omvänt

Denna dag
har jag inte åstadkommit
någonting.
Ingenting ingenting ingenting.
ELLER JO
jag har :
sovit
ätit cheezballs
tittat på halva closer
och eh..
åh herregud det är inte normalt att vara så här trött.
jag har verkligen motsatsen till insomnia. jag kan somna anywhere everywhere hela tiden.
måste fan kolla upp det. seriöst. ska det. innan jag typ somnar och slår i huvudet i betong och typ..dör.
Skulle hängt med till göteborg idag men ack, jag somnade bara av tanken att gå utanför dörren.

Fast idag hade jag ett ack så gulligt och nästan lite rörande samtal från sally, hon gör något sånt här stuff om sig själv och två och en halv sidor har hon tillägnat mig. Jag dör så fint. Hon läste lite och jag typ dog lite, så roligt skrivet.
Nu är hon i kalmar. alltså. OFTA KALMAR. Får ju aldrig träffa henne. Blir galeeeeeeeeeeeeeeeeeen.

Nu ändrade jag namn på bilddagboken igen. Jag tror jag genomgår en identitetskris or something.
gud vad jag snackar på. mhm gotta love it.
Åh herregud håller på och somna nu.
powernap here i come.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0