So please please please let me let me let me let me get what i want this time




Den senaste veckan har långpromenader med leone i x antal timmar, gå-hem-efter-skolan-och-kräva-lina-på-mat-och-filmmaraton, vaniljtelatte på pims blivit standard i mitt liv. Niceprice cat!

Idag väntade jag in lina vid hennes port, gick hem till henne och i vanlig ordning så åt jag upp hennes familjs mat men men den lilla skillnaden att jag sedan somnade i nästan ca 2 timmar i hennes soffa.
Sedan efter den " powernapen" gick vi upp på commerce-taket och så plåtade hon mig i poser till något av hennes fotoprejekt ( hon går media). När jag satt på räcket där så upptäckte jag en tant i huset mitt emot som stod och "Men -GÅ-NER-från-rÄCKET-GALNA-UNGJÄVEL" vinkade åt mig. Hon trodde förmodligen att jag skulle begå självmord men så såg hon lina med hennes kamera och då gick hon iväg.
Sneaky-sneaky!

Denna är stor kärlek !

Och juste, jag kommer inte få träffa sally förrän i november. Kul.
Nu ska jag ringa hennes rektor och tvinga henne att låta sally få läsa 1000 poäng ellinor på distans.
Sådär, jag kan fixa allt!


Kommentarer
Postat av: sally

plz do it

2008-09-10 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0