Jag är inte som du, jag dör om jag stannar




och du skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar
att ens försöka värja sig saknar mening
för du skär, skär som laser och jag förlorar hur jag än gör
för du är inte nån som man låser in och inte nån som man har



Jag vill ha sommar igen, jag vill inte gå omkring och vara helt borta i huvudet och inte riktigt hänga med någonstans , jag vill inte ha skola, varenda morgon är detsamma och jag hatar att stiga upp, jag vill inte ha höst, det är inte mysigt någonstans, det är bara kallt kallt kallt överallt och lite till.
Jag vill att sally ska vara i skövde 24/7.
Men mest av allt vill jag att de här fortsatta 2 åren ska gå fort.

Sen vill jag flytta. bortbortbortbort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0