igår

igår lyckades jag med:
- Fika med min syster
- Shoppa med min syster
- Hjälpa min syster att rensa hennes garderob
- Chilla i Kristineberg
- Chilla i Kristineberg med Tobias och Cornelia!
- Göra random saker
- Åka till fucking Uppsala och se Krunegård tjoho.

Och åh Uppsala var verkligen fucking Uppsala. Vi kommer dit och bara tja chillar lite, dricker lite vin (observera nu, Tobias och Cornelia + andra drack lite jag drack typ 2 klunkar). Sen går vi till Krunegård och de gör alkotest på alla, så vi står där i kön i typ 20 min, och jag kommer inte men inte Tobias och Cornelia så vi bara m ok. Så vi går till ett café och jag tar en islatte och så sitter vi där typ 40 min. Sen ställer vi oss i kön igen för att gå in. OCH DÅ GÅR HELVETET LÖST, Tobias och Cornelia kommer in MEN INTE JAG?!??!?!?!?! Var så jävla förbannad since jag kom in förut och inte hade druckit nåt.

Så vi satte oss på en bänk och var arga, och så ja ställde vi oss i kön igen, tredje gången gillt då. Och ja då kommer vi in, sen hinner vi se typ halva Krunegård, för vi var ju tvungna att gå till vårat tåg, men det var ok. Så kommer vi dit och då är tåget ersatt med buss till Knivsta, så vi tänkte m jaha ok vi lever.

Så vi går till den där knivstabussen då, och så får vi tydligen inte åka med den. Då är vi och random galen tjej asarga och går för att leta efter tågvärden, men det fanns ingen. Så vi försöker få tag på SJ, men går det? Nej. Men vi sitter där och väntar på information, sen går vi ut igen (som tur är) och då har de satt in en annan buss så vi får typ hoppa på den och åka till Knivsta, där vi får springa till vårat tåg. När vi väl var framme i Stockholm var klockan typ halv 2, och Cornelias buss går inte förrän om typ en timma, så vi sätter oss på Max (åh, ångest ångest) och käkar lite. Sen släpper vi av Cornelia och ja anländer till Kristineberg vid typ 3 eller nåt och ja då går vi fin rundvandring. Sen var vi tvungna att gå upp 7 imorses. SPÄNNANDE.

Och nu är jag så trött att jag inte orkar gå och lägga mig, jävla höst.
Dessutom är jag dödssjuk i olofaids, inte kul.

Kommentarer
Postat av: cornelia

helt fantastiskt

2008-09-14 @ 13:22:51
URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: tajana

hahahhahahah mysigt

2008-09-14 @ 13:36:29
Postat av: tobi

den där floden i sthlm med den där bron var fin :)

2008-09-23 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0