Hej

Nu är jag hemma från kalmar och jag håller på att dö, kunde inte sova på tåget hem för jag drömde sjuka mardrömmar och ja nu är det tydligen mat och jag är så trött att jag inte orkar äta. Men jag har i alla fall fått lite bilder från popaganda av nakenanton, och det är ju aldrig fel!

 
Jag skrämmer folk som kommer ut från "toaletterna", Patrik knuffar mig, Jenny är Jenny.


Likgiltig popare, förolämpad sally och brödet är slut. (Och david i fönstret)


Jag hängde med kändisar på popaganda, den ni!


Åhåhåhå <3 (Ok jag stod inte här bak det är anton som tog bilden SÅ MESIG ÄR JAG INTE)

Kommentarer
Postat av: marie

nakenanton är så kändis <3

i en tråd på bdb där man skulle säga typ "snyggaste modellen" så utnämnde random tjej honom! ta-da!





önskar att jag också var på popaganda :(

det verkar som alla hade apkul!

2008-09-07 @ 19:38:33
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: lea

hahaha tänket ba öh vem är kändis????????? sen ba jajuste nakenanton :D

2008-09-10 @ 22:01:22
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0