Du vet vi väntar på ingenting

du vet ingenting väntar på oss.

och nu är jag trött på allt igen, jävla liv.
men ja det är fortfarande kallt här ute på landet och jag fick allergichock idag, kul. orkar inte äta längre orkar inte göra någonting, knappt gå ner hit och sätta mig framför datorn (och då är det fucking illa). på fredag är jag ensam hemma i norrköping vilket leder till att jag ska sitta vid datorn hela natten för första gången på hur länge som helst, och det är fucking underbart, så håll er inne på msn och sånt då!

funderar på att ta mig upp till huset igen och spela guitar hero med noffe och frida, men det är långt och jag är knappt peppad på det. dessutom kom jag hit nyss, så det känns sjukt ovärt.

dock har jag en liter pucko i kylen, och igår påbörjade jag min puckosamling tjoho, ska försöka inse hur mycket pucko jag egentligen dricker, så ja. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0