Comptine d'un autre ete

Min eftermiddag : sitta i yaps soffa med sally och läsa tidningar och lyssna igenom london calling-albumet.
Jag älskar yap lite smått, ska lätt söka jobb där när jag blir..18. fan, typ ett år kvar. åååå.

 igår var det sova på norma + sova i sallys hall + åka tåg med marie/pergunnel i tjugofem minuter + var i falköping i en och halv timme och träffa sallys stalker albin + åka hem, vara astrött slå upp historiaboken och somna
Kul dag. Ok lät ironiskt men det var faktiskt astrevligt. Jag var som vanligt helt fucked up i huvudet och typ var xjättecrazyx men vafan, gotta love it gotta love it!

Nu ska jag plugga. JAG. VILL.INTE.BLÄÄÄÄÄÄÄ.
åh jag är som ett litet barn. Jag är en jobbig lat ungjävel fångad i en 16-årings kropp.Thats the spirit!




Kommentarer
Postat av: beata - schtek

håkan imorgon jaaaa, ska du/ni dit?? :)))))

2008-09-25 @ 21:05:50
URL: http://pulverkaffe.blogg.se/
Postat av: tobi

vadå typ ett år lol

2008-09-25 @ 22:35:04
Postat av: sally

ja ellinor kanske är 17?!??!

2008-09-26 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0