It 's were my reason stops and something else cames in

Tråkigare dag än denna dag finns inte.
Har vart på dåligt humör och helt borta i huvudet hela tiden, någon skulle kunna komma och kasta in mig i en vägg och banka på mig med en typ en träklubba och jag skulle förmodligen inte märka ett skit.
På mattelektionen räknade jag inte något. Inget tal. Nada njet nein.
Sov och lyssnade på musik gjorde jag istället. Mer behagligt och så mycket trevligare.

Huvudvärk får en verkligen att whina. Inte helt okej, inte alls!
Lets get extremely happy even if a double-decker bus crashes into us!
Fast något positivt har jag att göra nu, och det inkluderar inte mattetal och snack med människor jag inte alls vill snacka med  men måste för att annars är man bitchig och det är ju inte bra.
Nu : Lina och Johanna som är typ de bästa vänner man kan ha und fika! PUSS !
/ ellinor

Calleth you cometh I - The ark
( verkligen en jävligt bra låt, har mina små perioder då jag knarkar den här, som nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0