bio

Igår var jag på bio med min klass, eller ja de flesta. Vi såg Patrik 1,5 och den var oerhört spexig. Öhm, ja vi började ju då självklart med att åka in till stan och försöka hitta donken, gick det bra? Nej. Även fast alla säger sig vara sådana erfarna linköpingsbor så STÄMMER DET INTE. Men vi kom dit, fast det var nog en, eh, liten omväg. Så ja vi sätter oss och käkar och har det trevligt.

Sen får några mogna människor (dvs Carro, Louise, Sara och Stephanie) för sig att de ska ha MATKRIG, vilket resulterar i att jag sitter i mitten och får massa mat på mig och sedan så blir vi utslängda därifrån. Så vi går och fixar ut våra biljetter och drar vidare till espresso house, tror jag det var. Där blir det islatte och sugrör och filtar och ja en massa skratt. Vi inser sedan att det är en halvtimma kvar tills bion börjar och vi inte har köpt något godis, OMGOMGOMG!!!11 (Observera att jag inte köpte något since jag är nyttig och snäll mot min mage hehehe.)

Öhm, och så kommer något som är ja, rätt typiskt Carro och Stephanie. De köper en stor popcorn (poccorn hehe) och så går hela förpackningen sönder när vi kommit in så det är popcorn överallt och det var kaos och sånt där. Men de fick nya popcorn så det blev glada ändå.

Men innan popcornen gick sönder satte vi oss på en fin bänk och då fick jag någon random ångestattack vilket ledde till att jag satt och grät nästan hela filmen. Har funderat en del och jag förstår faktiskt ingenting, var hur sjutk glad som helst igår och det var absolut inga fel alls på mig eller mina vänner. Men ändå hände det och jag har ångest över det nu?!?!?!? Fattar inte grejen med det här.

Äh, jag lever i alla fall.


Kommentarer
Postat av: ellinor

du grät för det var en sådan fin homosexuell film ..ahahhahahhahahahhahahhahah

2008-09-30 @ 16:05:19
Postat av: ellinor

du grät för det var en sådan fin homosexuell film ..ahahhahahhahahahhahahhahah

2008-09-30 @ 16:05:37
Postat av: marie

pms? :B

2008-10-05 @ 19:58:02
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0