Disorder



Igår ryckte jag upp mig och drog och fikade med lenin och pontus på först rådhuset och sen norma.Jag älskar rådhusets soltorkade tomatermackor. True beautiföööl fantastic love.

Idag ska jag se askungen ahahahahahaha men its free så vafan och dra sen på kvällen till johanna. Saker jag ISTÄLLET borde göra :
Plugga 25 sidor matte, gå ut och springa, städa och söka extrajobb.

FAN. Skulle behöva öva bas till den här också som vi ska spela upp på måndag.
Men har jag en bas? NEJ. Kan jag spela bas? NEJ

Still the best, 1:52 av pleasure

Kommentarer
Postat av: tajana

tycker att smeknamnet lenin är så roligt : $

2008-09-13 @ 14:41:20
Postat av: Ellinor

tajana : hahaha vet! vad vill du bli kallad? vladimir? Putin? helga? olga? musslan aka mussolini? pick and choose!

2008-09-13 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0