we were hoping lalalalalalalala.

nu tänker jag dränka mig själv i kallt kallt vatten så jag kan piggna till lite, like it gonna happen.
sen ska jag dra ner till stan and fika utan pengar eftersom jag är pank!11!!!! och köpa hårfärg, röd. jag venne om jag vill ha vinrött eller orangerött? big question.
sen tar jag ett tåg och en buss till borås och stannar där hela natten....kommer hem förmodligen sju på morgonen. intressant. sen sova sen maskerad. jag ska vara...hahhaahahah nä tänker inte säga de är för fult för kul.
Juste, någon kan skänka en vaniljvodka, en emmabodabiljett, en oasisbiljett och en bloc party biljett till mig?
jatack. gulligt. skola på måndag, fyfanfyfanfyfan. nu påminde jag mig själv. fan. ahja, puss.










Kommentarer
Postat av: marie

ska du se oasis i stockholm eller göteborg? (SNÄLLA SÄG STOCKHOLM!)

2008-10-31 @ 12:20:00
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0