There goes my ego

om jag bara får tag på ett fritidskort  så kommer jag få se dessa  imorgon!
känns finafisken eftersom de är så jekla bra live!
hahahaah då har jag vart på liseberg tre helger gr i rad för att se artisterna!

Idag fick jag reda på att våran musikgrupp ska spela upp på öppet hus.
TRE LÅTAR. I CAFETERIAN. KOMMER DÖÖÖÖ.
Ok, lång tid kvar but still, promise to be there och supporta oss när alla kommer dö av chock för att jag är så kass? Tack

Men, nu ska jag leta vidare efter fkort och sen dra in till stan och möta upp en bra människa där.
En efterlängtad bra människa.
PUSS.


There goes all I thought was true
With the friends I knew and the ones I left behind

And there goes my heroes
And all that I used to trust
With the ones I cursed and the ones who crossed the line





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0