shopping



kofta med jättefina silverknappar- loppis 40 kr
t-shirt med giraff på - ellinors (ehehhe)
kjol - h&m (ÖVERRASKNING JAG ÄGER VÄL INGA SVARTA KJOLAR FRÅN H&M??!?!?)
strumpbyxor - mammas
skor - loppis 30 kr

när jag, jasmine och alex såg på eva&adam igår hade eva på sig ett par jättefina skor samtidigt som hon  öh sjöng på kent haha. jag hittade ett par likadana idag på loppisen tjoho.

men ja jag har varit på loppis med min mamma, hittade massa clash-singlar... men ville mor min gå med på att betala since jag är pank? NEJ? FU?

mjau? puss?


Kommentarer
Postat av: Alex

Hahha Eva så gullig <3

2008-10-19 @ 20:08:40
Postat av: tobi

mjaopuss, vad lång du blev på bilden, inga 155 cm där inte lol

2008-10-20 @ 00:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0