rubrik är för idioter

So far en egentligen väldigt väldigt bra vecka bestående av pluggfika med lenin, promenix med leonipåni , hjälpa lenin med ett utav hennes fotosakergrejs, dö av köld x1000 gr om , sitta efter skolan och försöka göra allt man inte hunnit med, projekt som jag hatar av 1000 olika anledningar och till sist en jäkligt bra dag igår med tilda( ja jag tänker nämna ditt namn en gr till hahahaha) , ylva och elin. vattenpipa + sköna människor+ ben&jerrys+ popare + kamera = trevligt.

So far so good, och imorgon blir det maskerad med ovanstående samt sally och några till som inte ska klä ut sig???? och innan det är det projektredovisning och sen då äre ...lov !
Fyfan vad bra.

Lovet ska spenderas med trevliga människor och en spelning, mitt eget födelsedagsfirande, shopping i göteborg samt maskerad i borås är vad som ska hända och jag peppar varenda grej somfaaaaaaaaan!
PUSSSSSS!





Kommentarer
Postat av: kakmalin

mmmh maskeraden

2008-10-23 @ 22:13:01
Postat av: ellinor

kakmalin: pepppepppepppen! vad ska du klä ut dig till?!

2008-10-23 @ 22:15:19
Postat av: kakmalin

haha jag har inte bestämt mig riktigt än :< så svårt.

vad ska du vara? :D

2008-10-24 @ 16:47:19
Postat av: ellinor

kakmalin : hah venneeeee fast jag tror kanske..pandatjej. och färga håret svart med sådan där sprayfärg. kan bli lite lagom kul..fast vennnnne, men haha hur många blir det typ ?

2008-10-26 @ 14:31:23
Postat av: kakmalin

Haha aha! Jag blir nog hippie eller schoolgirl, så dålig fantasi sen vill jag inte lägga ut för mycket pengar på det heller eftersom jag ska köpa dekoration och shit :O

Jag har bjudit lite över 30, kan ju komma färre eller fler :D brukar komma fler haha.

2008-10-26 @ 14:38:22
Postat av: ellinor

kakmalin:hahahha schoolgirl. fint! hmm men ahllå hur seriöst är det å klä ut sig? hahahh alltså äre det asasasasseriöst eller äre typ..att typ fem har klätt ut sig och de är typ..dracula..light? hahah funderar på att sy en myradräkt nämligen.jag kan inte sy men ändå.

2008-10-27 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0