bilder!


I torsdags var jag i Göteborg med Tilda och Ylva, vi såg Maskinen. Det var oerhört trevligt och vi hade väldigt väldigt roligt. Sen på tåget hem gick det lite för långt, dessutom tog det lång tid till Ylva så jag sov ca 1,5 den natten, för att sedan gå upp och ta mig till mitt tåg kl 04:50, party!


I fredags var jag på maskerad, behöver jag säga mer?
(dock var mitt mjölkpaket rätt sletet här, det var finare innan det blev förstört :<)


klassfest i lördags, vi firade stina (till vänster), hon fick en portfölj av mig.
(jag hade inga kläder i skövde och drog därför till en nödlösning, ellinors typ fd nattlinnegrej + kjol + halsband som jag tydligen hade glömt hemma hos bella, men det var rätt spexigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0