9/10

Igår : väldigt fin dag. Musiken gick faktiskt väldigt bra, iallafall i slutet, och på kvällen fikade jag med finisarna tilda och ylva och så kikade vi på det helt galna bandet lars wienerbröd på norma. Finfint.

Idag : inte fullt lika bra dag. Har precis kommit hem efter att ha suttit i ca två timmar EFTER skoltid och skrivit på en sjukt irriterande bokrecension. Fyfan vad gött att jag fick klart den iallafall.
Nu ska jag äta och läsa på naturhatakunskap. Sen blir det Lenin :*

Ok, jag ångrar mig, han är fan bra.


Kommentarer
Postat av: Lars Wienerbröd

Wienerbröööd! Yesyesyes! Värsta fräsaren!



www.myspace.com/larswienerbrd



Stay gneegh!

2009-01-26 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0