norrland del 2

Okej kanske ska förklara lite närmare hur jag har det eheheh.

Jag och Hanna går upp kvart i 7 varje morgon (eller ok vi ställer klockan då och så går vi upp halv 8). Sedan äter vi frukost och går till stallet och byter om och så mockar vi och fodrar och tar in och ut hästar och allt sånt där intressant. Och så är det lunch och så fortsätter det. Jag har för övrigt jätteroligt och har träningsvärk överallt i princip since jag på 3 dagar skurat 3 boxar (och det är träningen it self, har värsssssta musklerna nu oh yeah). Vi bor med en sådär 3 människor och har ett eget rum omgomg. Haha det är typ 3 gånger så stort som våra rum i Berg.

Och ja annars gör vi inte så mycket mer än att se på tv, oerhört... oerhört.... intressant. (Men ja jag trivs jättebra här i Norrland och det känns som att jag kommer att ha fetaste ångesten när vi ska åka härifrån, sämst.)

Om en vecka kommer jag till Skövde och stannar där tills på fredag då jag först tar mig till Norrköping och sedan vidare till Kalmar på lördagmorgonen. Vill ni träffa mig är det bara att ringa eller något liknande, ha det så fint.

Puss!

/sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0