JAG VET

att ni älskar ellinors och mitt klagande på hur jobbiga våra liv är <3<3<3 men tänk... AFRIKABARN... BÖLD. eller okej där kanske det blev lite för internt, igen. dadada. idag var jag på världens mest spännande ställe, IKANOHUSET.

har lyckats inhandla:
- random soppa
- creme fraiche med saffran och tomatsmak <3<3<3<3<3
- pizza (till hanna dock!11)
- andra fina saker.

måste vara den ultimata inköpslistan. woho.
annars är det rätt fint här på landet fast jag har hemlängtan och ville inte åka tillbaka hit igår :<<<
ville stanna i ellinors säng<3<3 hehehehehehe

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHA lite kul att alla som läser borde tro att vi är ett ytterst lebsiskt par som bara INTE KAN HÅLLA TASSARNA IFRÅN VARANDRA.

hHAHAHAHAH.

nejmen puss hora.

laserdome på lördag?

2008-11-24 @ 21:12:20
Postat av: tobi

men barn i afrika har inget med nått att göra, de kan skaffa egna livsmedelsaffärer :@

2008-11-24 @ 21:56:10
URL: http://dizzymrbusy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0