hemma

jag tror jag är rätt hemma nu, sitter vid min brors dator och är ja... som vanligt. (det vill säga trött och sjuk)
idag blire fika med alla som räknas, för att vara lat, men ja hovabor och dvärgar och så jag. det blir säkerligen jättefint och jag blir glad tjoho.

idag lyckades jag med någonting jag inte gjort på ett tag. jag kom i ett par jeans med storleken 26/32 TJOHO. känner mig jättesmal efter norrland. öh, ja här kommer väl en lista på vad norrland gjort med mig.

1. gjort mig smalare (-3 kg)
2. gjort mig OERHÖRT muskulös (har knappt något fett på hela kroppen är helt galet haha)
3. förstört min vänsterarm (har öppnat/stängt för många hagar... haha på riktig)
4. gjort mig morgonpigg
5. gjort mig relativt sockerberoende (vilket, som ni säkerligen förstår, är det sämsta som kan hända mig eftersom att hela mitt liv blir förstört och jag bara har ont i magen hela tiden :<)
6. gett mig ordentlig hemlängtan för första gången i mitt liv

woho, det var min norrlandsvistelse.

hahahahhahahahahahhahahaha. nu hände det roligaste som hänt mig på flera år.
åhhhhh

Kommentarer
Postat av: lea

vill också gå ner 3 kg :(

och hahahah jo det var min rödhåriga kompis du såg. kenny och david hälsade till och med på dem på donken, vet inte om du var med då, tydlgen inte!

2008-11-13 @ 16:32:33
URL: http://kidsister.blogg.se/
Postat av: marie

oj, vad litet med 26 :o akta så du inte försvinner :(

2008-11-13 @ 18:39:56
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0