We living in a house we can't wait to set in flames

Idag har jag kikat på en vattenpipa , lekt med mina görls i Sjötorpa, cyklat mycket och sett allmänt läcker ut.
Imorgon drar jag till Sthlm och morgonen mot den 31 drar jag till italien, så jävla gött!
Ska latja på Rimis badstränder yesyes och käka glass vid fontana di trevi!

Nyss fick jag ett mysko men ack så trevligt samtal av kära sally som är på emmaboda.
Hon hade lite random träffat RagnhildElin, ack ja.
Jag fick snacka med henne och en massa till som en björn, en anton aka birk, en någonting, en malin aka david, en någonting och såklart sally innan jag var tvungen att lägga på eftersom jag väckte hela huset! Inte ok!
Attans att jag inte är på emmaboda, attans alltså.
De verkade partaja som galningar därborta.
Men men! :(

Nu ska jag packa. Jag ska upp typ sju imorgon och jag har inte packat. Inte ok. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0