such a mixed up mind


Dricka kaffe är grejen!
Idag var jag i Berg och kikade runt lite, har inte riktigt insett än att jag faktiskt kommer bo där. Men det blir säkert jättetrevligt, kanske lite ensamt, kanske lite långtråkigt. Men äh, jag klarar mig nog, det har jag gjort hittills.

Mor min var oerhört intresserad av slussarna och jag var tvungen att stå en kvart med henne och kolla på när en båt slussades över innan vi kunde gå till något litet fik vid kanalen och dricka kaffe, efterlängtade kaffe. Köpte även chokladglass med chilismak och det var sjukt gott. Så Berg var... ja helt ok!


Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hoppas du får en trevlig kväll:).

2008-07-16 @ 19:09:11
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0