skor

radade upp mina skor idag
plockade fram ca hälften av mina skor idag och radade upp dem, tadah! 20 par.
rätt fin samling och HÄR kommer en beskrivning! (fet text = kärlek)

1. svarta lackskor med rosetter som är så underbara MEN i storlek 39 och jag köpte dem i hopp om att kunna stå ut med ihopklämda fötter, men nej. så jag skänker bort dem till typ vemsomhelst som jag vet kommer använda dem med den kärlek de förtjänar <3
2. svarta skor med nitar, dock inte mina. men jag önskar att de vore det så de har varit i min ägo ett tag nu.
3. svarta högklackade skor från top shop som jag fått av min syster. obekväma men snygga.
4. svarta skor jag köpte i vintras som jag inte kan ha nu för det är så varrrrmt. men bäst erom (går dock inte att gå med på golfbanor)
5. svarta skor med stolpklack. åhå, blir rätt lagom lång i dessa (186 <3) och ja. de är mysiga
6. vita typ sandaler som jag köpte för 2 år sen, så sköna så jag dör.
7. vita tygskor från h&m. bäst fast rätt redo för en tvätt efter att jag var på liseberg med dem.
8. <3<3<3 KÄRLEK. detta är mina älskade 80-talsskor som är så... ja älskade att jag vill dö. min mammas gamla skor som ja... jag snodde lite. åhåhåh rätt fula men åh så underbara

9. typ äggvita converse som jag aldrig använt för de var för stora när min pappa köpte dem. kanske ska testa dem någon dag haha.
10. skor från cheap monday. sköna, men åh så bara ståendes på en hylla.
11. svarta converse som är lagom utslitna med kärlek <3 har dock hållt sig jävligt hela.
12. svarta skor från sally o'hara. jättesköna och också min mammas gamla.
13. svarta stinaskor som är så jävla utslitna och trasiga att jag måste slänga dem. men åh, de har gjort min vår och sommar!
14. världens fulaste svarta skor som jag inte vet vad de gör i min skosamling, skall också slängas.
15. svarta skor med liten kilklack och typ en dragkedja runt om, rätt jättespexiga.
16. röda lackskor som också har blivit utslitna med kärlek. världens bästa ballerinaskor helt enkelt.
17. röda typ... ballerinaaktiga skor som är det paret jag använder mest nu. trevliga.
18. GULA DRÖMSKOR från topshop som min syster skänkte till mig. jag vågar knappt använda dem för jag är så rädd att jag ska förstöra dem eller något sånt. åhåhåhåå <3<3
19. mörkblåa skor från myrorna som jag har tappat en gulddekoration på. ska ta bort den andra också så jag kan börja använda dem.
20. mina turkosa gummistövlar från vagabond som räddade vår camping. tjoho spexigt

/sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0