Ellinor sa det!

Ja som sagt är jag hemma från Grekland nu efter en riktigt jobbig försening inatt. Vårt plan skulle komma till arlanda 22:50, men nepp, istället var vi framme 02:03! Sen fick vi sitta på arlanda till 04:50 och vänta på flygbuss, för att sedan anlända 25 min senare till något så spännande som Cityterminalen! Vi vandrade över i ösregnet till centralen och satte oss inne i lokförarnas rum där inne (mamma<3). Men tror ni tåget till Norrköping var i tid? Svar: NEJ :( Tåget skulle avgått 06:20, men var som tur var "bara" 25 min sent så klockan 8 anlände vi till Norrköping. Och nu sitter jag här utan att ha sovit ett dugg inatt.

MEN, imorgon är det emmaboda och jag är pepp pepp pepp pepp pepp pepp. :D:D:D
Har dessutom shoppat idag, bilder kommer upp strax.

Tjoflöjt!
/Sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0