du och norrköping gör er bättre i backspegeln, även fast du var min vän och det var mitt hem

Ja som sagt är jag i Norrköping nu och myser lite med mig själv. Min mamma är inte hemma så jag sitter här ensam och planerar att sitta uppe halva natten och lyssna på krunegård halva natten för att sedan stensomna i min säng. Låter som en helt okej natt, hade dock inte varit fel med lite sällskap här, kanske ska ringa kajsa och tvinga henne komma hit och sitta och vara popare och lyssna på håkan och krunegård och bara dricka kaffe och chilla. Fast det är rätt skönt att vara ensam också.

Idag har jag dock varit med alva och det var asspexigt! Vi såg på hej rymden, åt glass, fikade och gick på stan och kollade på skivor och massor med andra intressanta saker.  Men ja nu är hon "hemma" och jag är ensam. Saknar faktiskt skövde rätt mycket i sånna här situationer. Hade jag varit där nu hade jag bara kunnat ringa ellis och tvinga henne komma över, men nej.

Nej nu ska jag ta mig ut i köket och tillaga lite god mat!

/sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0