dagens outfit!

 

Ja, varför inte?
Blus: Topshop
Kjol: Monki

Har även haft sönder min plattång, därav krullet. Har dock försökt föna det rakt,
och har lyckas lite iaf. Men äh, det bjuder jag på!
Nu ska jag ta mig iväg för att laga lite mat, pasta och tomatsås med fetaost,
min mammas perfekta recept. Och jag delar inte med mig!

Dessutom funderar jag på att aga ellis,
OFTA MAN TYCKER IDA MARIAS LÅTAR ÄR "inga direkt superlåtar".
Nej, herregud, ofta ellinor får tycka något?! Och ännu mindre kritisera något som jag tycker om!
Mina åsikter väger ju självklart tyngst,
hon borde har lärt sig det vid denna tiden så jag säger bara:
BRODER DANIEL SUGER :(

ha det fint sålänge, tjingeling!
/sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0