Welcome to the future

SALLY ÄR HEMMA. Oh yeah! Däremot är snärtan inte i skövde, utan i norrköping där hon med avbrott för emmaboda, hästar och skåne kommer tillbringa sitt fortsatta sommarlov. Fy skäms och usch å fy.

Nu ska jag iallafall schteeeka som den äkta brat jag är!
Ehrm eh ah juste. Eh.
Ah, ikväll ska jag och leoniii iaf bada i simsjön, det var very längesen jag var där you see.

På onsdag är jag i Sthlm, på torsdag är jag i Rimini, och på söndag är jag i Rom.
Mhm love it ganska mycket. Och nästa fredag är det wayoutwest!

Big time, we´re all standing in line
B-b-b-b-b-iiig time, we´re all been left behind


/ellinormedingalårochsomgillarfår




Kommentarer
Postat av: en pedofil

och håriga tår

2008-07-28 @ 16:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0