Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag; tror jag

Okej vet inte vad jag ska göra ikväll.
Ska jag se på TV eller film med min mamma?!?!??!?!?!
Älskar att jag alltid har så fucking mycket att göra i Norrköping. Idag köpte jag julklappar. Och nyss byggde jag upp en provisorisk fotostudio på mitt piano av mina noter. (Därför är det lite svart som lyser igenom och kanter och så) (och rätt värdelösa bilder, men ni står ut) (hoppas jag) (ska sluta parantesa nu, lovar)



Till min lillasyster - ljus. så fantasilös, men hon kommer gilla det (ni som sett hennes rum förstår)


Till min lillebror - halsduk (tänkte att han skulle se ut lite som mark eller nåt hahaha åh mb<3<3)


Till Ellinor - en rutten banan


Eller ok skojade, till Ellinor - hemligt paket från hemlig affär


Till MIG:

Världens sötaste suddgummin föreställande Lisa & Rex haha.


En ickefungerande klocka som var så snygg att jag var tvungen att ha den ändå



Ett par ben

Japp, intressanta julklappar. Hoppas inte Isa läser min blogg, om du gör det DU VET INTE VAD DU FÅR AV MIG.
Mats vet nog inte vad en blogg är. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0