jävla malin

Tja, malin utmanade mig att göra denna såatteh.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat?
- Jag är nöjd. 
2. Saknar du något i ditt liv?
- Ett liv, och allt som hör till. Och fritid.
3. Sommar eller vinter?
- Sommar
4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?
-
5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
- Får typ inga julklappar men tror det var när jag var 5 och fick min keyboard<3
6. Påverkas du av media, och alla s.k ideal?
- Vet inte direkt om det är medias ideal som påverkar mig.
7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
- Costa Rica!
8. Finns det något du ångrar att du gjort?
- Självklart
9. Hur många barn vill du ha?
- Ett
10. Har du återkommande drömmar?
- Haha ja, jag har också väldigt störda drömmar. Men jag har drömt sen jag var 2 eller något att jag bor på ett spökhotell med mina föräldrar och de fattar aldrig att det spökar.
11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
- Lasagne. Eller pasta med creme fraiche med tomat och saffrans-smak
12. Märkeskläder eller inte?
- Inte. Eller ja, jag är en fattig student och har helt enkelt varken råd eller lust.
13. Vart ska du/ni fira jul?
- Först Skövde, sen Örebro!
14. Har du ett Nyårslöfte?
- Inte än!
15. Vad har du för planer för dagen?
- Ska försöka hitta på något att äta för att sedan äta kladdkaka och plugga skallen av mig.

Kommentarer
Postat av: Maulin

hihihihihihi <3

2008-12-04 @ 19:13:48
URL: http://lockhart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0