:@

ok :@:@:@ mitt liv har varit :@:@:@ och :D:D:D:D sen igårkväll

:@:@:@
- jag RADERADE MIN EKOLOGIUPPSATS OCH JAG HITTADE DEN INTE I PAPPERSKORGEN OCH DEN ÄR BORTA PRECIS NÄR JAG VAR KLAR VILL NUMERA _DÖ_ så jag måste skriva om den denna veckan. :((((((
- jag hade matteprov nyss på ett kapitel,jag inte gjort och det gick så jävla dåligt :(
- jag försov mig imorses och vaknade kvart i 8 (då vi går till frukosten) MED MIGRÄN
- den sitter fortfarande i
- jag har DJURKUNSKAPSPROV idag som jag inte pluggat till alls och jag MÅSTE KLARA DET.


:D:D:D:D
- jag fick mvg på mitt matteprov jag gjorde i tisdags
- mitt hår är rött
- vi bakade 10 kladdkakor igår (ja)
- jag fryser inte längre för VÄRMEN ÄR NÄSTAN HÄR. (eller det är still kallt i huset men man behöver inte längre vakna på morgonen av att man skakar eller gå omkring med jacka inomhus.
- igår pratade jag norska inför folk!!1 (eller ok jag sa ett ord till andrea men jag tycker det var ett stort framsteg)
- det spelar ingen roll om jag får ig på mitt matteprov det var ändå bara mvgfrågor och jag ska göra ett lättare prov sen men hon ville bara se hur mycket jag kunde inom ekvationer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0