ångesten

okej jag failade jättehårt på mitt matteprov idag, första gången jag gjort det :((( men det var bara mvgfrågor och eftersom att det var från en annan bok var det saker jag inte gjotr så jag ska få göra ett g/vg-prov sen för att fixa till det. helvete.

MEN JAG FICK MVG PÅ MITT DJURKUNSKAPSPROV WOHO HOPPAS PÅ MVG I DJURKUNSKAP.

imorgon händer det intressanta saker, nämligen FÖLHANTERING. ska hålla på att klappa och borsta och leda och fläta och kela med fölen på skolan. eller ja de är inte så jättesmå längre men ändå, kommer bli helt galet mysigt. vet att ni är fett avundsjuka på mig som går på vreta, för på era jävla samhäll/ib/design/andra RANDOM LINJER får ni då inte klappa på små föl!

Kommentarer
Postat av: tobi

nja, jag har min dator <3

2008-12-05 @ 00:45:13
URL: http://dizzymrbusy.blogspot.com
Postat av: Maulin

Varför får du göra roliga saker på din skola? :@

2008-12-05 @ 07:41:58
URL: http://lockhart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0