You and me then




Ok, nu har sally och emelie flyttat. Så...inte okej.
Och jag är sjuk, det pendlar mellan våldsamma ont-i-mag-attacker och big big hostattacker till bara lite lagom småförkyldhet och heshet.
Imorgon börjar skolan. Och jag går helt fel linje. Åååå blä.
Jag har ingen lust eller motivation att plugga.
Mitt största misstag evah i mitt liv var att inte söka till estet för ett och ett halvt år sedan. ..blä.
Jag har kapat håret på cirkus 1 dm, och det känns väldigt bra eftersom det var så slitet.

Men i helgen, då kommer emelie hit och då ska vi ha det bäst! Och på fredag ska jag och johanna kanske dra till Göteborg på NRJ/fest. Vi får se. Så jag klarar mig väl till dess.
Och om mindre än två veckor blir det Popaganda med Sally, KakMalin och KrullAnton och lite ThåströmAna och förmodligen lite av sallys bdb vänner!
Tänk, bob hund, säkert! , shout out louds, teddybears, florence valentin, joel alme på samma ställe, wohoo!
Och har hört att radio dept ska komma dit, ååå!
Jag är pepppepppepppepp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0