Its very funny, cause i got your fucking money

Jaaaaaaaaaaaa. Äntligen helg! Fast har massa läxor/crap att göra. Damn.
Förutom att plugga historia och engelska ska jag iallafall träffa efterlängtade emelie för mat och eh..eh..vin , kvinnan vet jag har väldigt väldigt mycket att berätta, hur kan man hinna med så mycket skit på bara några dagar? <3
Imorgon blir det kanske fika eller något, vi får se, och på söndag blir det förmodligen göteborg!

Har klarat veckan iallfall, inget speciellt har hänt förutom att ha blivit spraymålad med röd färg i håret mhm mhm gotta love treor eheheheh not och iakttagit diverse pretty sjuka matkrig mellan linnea och cornelia.
Och glöm inte emelie, hennes historier vad som händer därborta i... halmstad? är ...udda!

Nu ska jag bota min huvudvärk och jag-har-verkligen-ingen-koll-på-något-het med maaaat mhm mhm!Litar inte på emelies hemmagjorda pizza som hon ska servera mig ikväll ahahaha !
But still, kvinnan är bäst, ingen protest! This is also very good!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0