Please please please

Igår var ...ahahahah udda. Jag och lina och pontus satt i linas fönster och åt ben&jerrys och tittade på utomhusbion, men aa efter en kvart tröttnade vi. Sedan gick det inga bussar hem igen ??? så lina och pontus cyklade mig mig hem till hentorp, så snälla! Btw, random killar som kommer fram till en klockan tolv och säger : SNÄLLA HÄNG MED PÅ EFTERFEST MED MIG OCH MIN KOMPIS. SNÄLLLLAAA. EHEHEHE.
Dom är inte charmiga. Så ni vet. Inga konstigheter här va.


WOHOO. Om typ en halvtimme drar jag!
Då blirre poppoppoppoppoppopaganda med sally och någon som jag inte känner som heter cornelia och som jag också ska börja kalla för Corn. Sounds pretty nice huhhuhhuhhuhhuh?!
Och imorgon, då blir det matfestivalen med _klada_tjej_gänget_FNIZZ_!
Och jag är glad att det inte blir med dig! mhmhmhmhm!






Kommentarer
Postat av: marie

HA DET SÅ KUL, SÖTNOSAR :*

2008-08-29 @ 15:57:34
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0