lunchrast

ok nu har jag lunchrast det är fint.

idag har vi varit inne i linköping på rundvandring, vi skulle dela upp oss fyra och fyra och gå en liten stadstur där vi skulle svara på massa frågor. ingen i min grupp var från staden så att säga, MEN vi var jätteduktiga ändå och sånt. sen så bara drog vi hem och käkade, och nu lite senare så har vi mentorstid det lär väl också bli.... väldigt.... spännande.

haha, folk festar som galningar här, har blivit erbjuden att följa med på fest 5 ggr på 2 dagar. MEN jag har tackat nej för jag är duktigtjej92.

nej nu ska jag vidare, hare fint!

/sally

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2008-08-21 @ 12:39:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Olof

ofta du tackar nej :(

Du kommer till en ny stad, du måste lära känna folk ju, annars blire tråkigt ju!

2008-08-22 @ 17:21:23
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: sally

fast haha olof jag känner redan folk, och det kommer fler fester!

2008-08-23 @ 00:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0