lenin


(sned "tokio hotel"-bild från förra sommaren)


idag var det fint hej då. lenin grät, jag och ellinor är känslokalla <3

kommer sakna lenin jättefint mycket och mh nu ska jag skriva lite om lenin och hennes och mitt liv för ah lovade malin det. lenin/lena/stina/lina och jag har en tendens att alltid sjunga och spela och så en dag fick vi ju den underbara idén att ähvafan vi kanske borde göra nåt seriöst. då startade vi "vart fan är björn".

det blev inte så seriöst, det fungerar inte riktigt så. men hur mycket bättre blir det än jag + lina + instrument? och mh kommer att bli astomt utan lena, kommer vara så tyst, så tråkigt att ingen annan kan sätta stämmorna till kom ihåg mig då lika perfekt som vi kan, ingen som kan alla fina låtar vi gjort, ingen som vågar skämma ut sig genom att sjunga i tid och otid.

men vart fan är björn har inte fått något tragiskt slut FÖR i höst börjar lina och jag på ett lite småhemligt projekt ;);) efter det kommer dock malin (lockhart.blogg.se) hamna på våran "tacklista", och den är inte lätt att ta sig in på kan jag säga.

så ett stort tack till malin.... och gud.

(finns dock inga ord för hur mycket jag kommer sakna ellinordarling </3)

/sally

Kommentarer
Postat av: Maulin

hahahaha <3 hemligt projekt it is ;););)

2008-08-18 @ 23:13:55
URL: http://lockhart.blogg.se/
Postat av: Ellinormedingethårochingalårförfan

lina får ett eget inlägg! gaaaaah! gnisslar tänder men...PUSSSS ändå!!

2008-08-19 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0