lektioner

Idag var vi då så coola att vi började med riktiga sånna där saker som jag inte riktigt brytt mig om de senaste 3 åren, TJOHO LEKTIONER. hehehe. Här kommer en jättefin lista på saker jag haft idag, och hur spexiga de var!

09:00-10:00: Matte. Ok ospexigt, pratade bara om grafräknare och typ... matteböcker. (och om att vi har prov imorgon) JÄTTEKUL. men ok min mattelärare heter åsa och är snäll!
10:20-11:20: Svenska. Vi fick presentera oss själva och sådant där trevligt. Sedan när det var slut råkade jag attackera pianot som står i a-salen (ja vi har ett fint piano där så nu kan jag spela mysteriet på greveholm hela tiden :D:D)
12:10-13:10: TRAKTOR OOJOJOJ. ja vi pratade typ om vad man behövde kunna för att få de olika betygen. jag kommer faila eftersom att ja... jag... FAILAR helt enkelt. vår lärare var.... skum.
14:20-14:40: Engelska. hade typ nåt prov som inte gick så bra since m jag orkade inte. slutade tidigare eftersom att jag är SÅ SNABB OJOJOJ.

intressant skoldag det här. nu ska jag dra iväg till ikanohuset och shoppa loss på ridstrumpor och papperskorgar. sen kommer mamma hit och hjälper mig sätta upp gardiner och så har hon med sig massa annat trevligt också <3

tjarååå.

/sally

Kommentarer
Postat av: tobi

TRAKTOR <33

wroooom

2008-08-25 @ 23:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0