ibland gör man rätt, ibland gör man fel.

Idag har varit rätt fin dag, var i stallet förut och pysslade lite och sådant där. Sedan har vi haft kladdkakefest och m jag kan säga att jag har rätt ont i magen, såhär mycket kladdkaka har jag nog aldrig ätit faktiskt haha :( Vi bjöd in alla killar i vårat hus och i c-ingången och djurarna från b och så en fin tjej från bromma. Kladdkakan blev.. ja... kladdig. Eller nästan kanske lite väl kladdig, men vi åt ändå. Eftersom att jag är bäst har jag massa ingredienser kvar så nu kan jag göra kladdkakesmet och äta helt själv UTAN NÅGON JÄVLA LINA SOM TAR DEN IFRÅN MIG MH.

Imorgon är det popaganda och jag ska få se shout out louds och mitt liv är nästan bäst i världen faktiskt. Kommer få träffa Ellinor också och jag saknar henne så jag vill dö :(

Och jag hoppas karlén tar sitt förnuft till fånga och byter till vreta. Då är livet bäst.
Bäst på häst. hehehe.

/sallinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0